tossa lisää mun shoppailua kuluneelta viikolta, tosin olin laiska, en jaksanut kuvata nii otin vaa suoraa hm sivuilta :) toi silmämeikin pohjustus voide oli kyl hulluilta päiviltä, mutten yhtää muista sen hintaa siellä ja toi harmaa huppari on valkone.. mut siit ei ollu netissä kuvaa ja se on paljo hienompi se valkonen siis.
nyt oon vähä kahen vaiheilla tän illan suunnitemissa:
or
kumpikaa ei kuulosta huonomalta vaihto ehdolta, mutta jälkimmäinen taitaa viedä voiton tää loka-, marras- ja joulukuut on nimittäi bileitä täynnä :D pitäs jaksaa tamppaa joka vklp, tänään ois kaverin synttärit, ens pe psykekekkerit venuessa, lauantaina hardwell the circuksessa sitte halloween ja marraskuu jatkuu samaa vauhtii....
lisäks tänää mennää kattoo yhtä asuntoa tosta läheltä
ja huomenna Rosan kanssa kaikkee kivaa suunnitelmissa ;)
Ainiii ja jeee sain just tietää meijä hotellin joulukuun thaikkumatkalle, meijän huone on merinäköalalla ja joka aamu seisovapöytä mis on kokit tekemäs ruokaa ja toi on joku 2 km pattayal, miltäs kuulostaa ? ;)
- annni :)
ps oon iha avuton tän bloggerin kaa koittakaa kestää x)




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti