sitte Rosalle meikkaamaan ja vaihtamaan vähän vaatteita...
ja sen jälkee oli lähteä tivoliin -selvinpäin- tanssimaan, mutta tuli vähä muuttuvia tekiöitä...
ja aamulla sitte ennen ku kerettiii nukkumaan niii lähettiii valttterin kirpputorille... joka osottautui muute huonoimmaks ideaks ikinä XDDD
mun kirppari "saalis" oli meikkipussi (2e) + käsikoru (0,50e) + pari pulloo vettä :D
Rosa kyl innostu vähä shoppailemaa kännipäissää :D
Ainiiii ja sain uuden duunipaikan :D josta nyt en ookkaa nii ilone loppujen lopuks
pakollinen virnistyskuva
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti