maanantai 15. lokakuuta 2012

tittidii

ja se sitte siitä selvästä viikonlopusta... kyllä se perjantai suju iha hyvi selvinpäi katottii leffoja kiltisti kotona vaikka oli ne kaverin synttärit, lauantaina lähettii sitte stadiiin Rosan kanssa syömään vapiaanoon


sitte Rosalle meikkaamaan ja vaihtamaan vähän vaatteita...


ja sen jälkee oli lähteä tivoliin -selvinpäin- tanssimaan, mutta tuli vähä muuttuvia tekiöitä...






ja aamulla sitte ennen ku kerettiii nukkumaan niii lähettiii valttterin kirpputorille... joka osottautui muute huonoimmaks ideaks ikinä XDDD


mun kirppari "saalis" oli meikkipussi (2e) + käsikoru (0,50e) + pari pulloo vettä :D 
Rosa kyl innostu vähä shoppailemaa kännipäissää :D


Ainiiii ja sain uuden duunipaikan :D josta nyt en ookkaa nii ilone loppujen lopuks


pakollinen virnistyskuva







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti