maanantai 15. lokakuuta 2012

tittidii

ja se sitte siitä selvästä viikonlopusta... kyllä se perjantai suju iha hyvi selvinpäi katottii leffoja kiltisti kotona vaikka oli ne kaverin synttärit, lauantaina lähettii sitte stadiiin Rosan kanssa syömään vapiaanoon


sitte Rosalle meikkaamaan ja vaihtamaan vähän vaatteita...


ja sen jälkee oli lähteä tivoliin -selvinpäin- tanssimaan, mutta tuli vähä muuttuvia tekiöitä...






ja aamulla sitte ennen ku kerettiii nukkumaan niii lähettiii valttterin kirpputorille... joka osottautui muute huonoimmaks ideaks ikinä XDDD


mun kirppari "saalis" oli meikkipussi (2e) + käsikoru (0,50e) + pari pulloo vettä :D 
Rosa kyl innostu vähä shoppailemaa kännipäissää :D


Ainiiii ja sain uuden duunipaikan :D josta nyt en ookkaa nii ilone loppujen lopuks


pakollinen virnistyskuva







perjantai 12. lokakuuta 2012

weekend !!

Siiis whaat noin kaks ja puol sataa käviää käyny lukee mun ekan postauksen ! enkä ees oo laittanu tätä facebookkii viel :D ehkä mä nyt uskallan ku oon kirjottanu tän :D or not..

tossa lisää mun shoppailua kuluneelta viikolta, tosin olin laiska, en jaksanut kuvata nii otin vaa suoraa hm sivuilta :) toi silmämeikin pohjustus voide oli kyl hulluilta päiviltä, mutten yhtää muista sen hintaa siellä ja toi harmaa huppari on valkone.. mut siit ei ollu netissä kuvaa ja se on paljo hienompi se valkonen siis.


nyt oon vähä kahen vaiheilla tän illan suunnitemissa:


or


kumpikaa ei kuulosta huonomalta vaihto ehdolta, mutta jälkimmäinen taitaa viedä voiton tää loka-, marras- ja joulukuut on nimittäi bileitä täynnä :D pitäs jaksaa tamppaa joka vklp, tänään ois kaverin synttärit, ens pe psykekekkerit venuessa, lauantaina hardwell the circuksessa sitte halloween ja marraskuu jatkuu samaa vauhtii.... 

lisäks tänää mennää kattoo yhtä asuntoa tosta läheltä
 ja huomenna Rosan kanssa kaikkee kivaa suunnitelmissa ;)

Ainiii ja jeee sain just tietää meijä hotellin joulukuun thaikkumatkalle, meijän huone on merinäköalalla ja joka aamu seisovapöytä mis on kokit tekemäs ruokaa ja toi on joku 2 km pattayal, miltäs kuulostaa ? ;)

- annni :)

ps oon iha avuton tän bloggerin kaa koittakaa kestää x)












keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Start of Something New

Noniin, päätin sitte alottaa bloggailun en tiiä mitä tästä tulee, ja millon mulla koskaan on aikaa kirjottaa tätä mutta will see ;) Tästä tulee varmaa maailman jäätävin alotus postaus, mutta olkoon.

Eli kirjottelen nyt töissä kun ei oo aamuun asiakkaita. Ennen töitä kävin katastamassa hullut päivät, tällästä tarttu mukaan :


zoey m, perustoppi 6,90e

niken toppi 19,90e

lumenen valokynä 2-pack 16,90e

Pahoittelen kaikille meikin ja hiusten puolesta, oon nii unikeko etten jaksa meikata aamusin.
Tarkoitushan tuolta hulluilta päiviltä oli löytää neuleita ja muuta lämpimiä talvi/syys vaatteita mutta kuinkas kävikään. Noi valokynät oli jo kyllä ostoslistassa mutta toppeja en olis kaivannu yhtää lisää mutta minkäs teet. Oon muutenki tosi nuuka noitten neuleitten kanssa koska mun mielestä ne näyttää monella lähinnä joltai teltalta tai mummonkutomalta paidalta. 

Pari päivää sitten kuitenkin kun olin hakemassa mun tulevaa(?) talvitakkia postista päätin et laitan vähä vähemmän päälle ja puen sitte uuden takin heti päälle, mutta posti oli kiinni joten jouduin malmin vaatekaupoista (lindex, kappahal, seppälä) löytämään jotain lämmintä mun päälle, noh ongelma noissa kaupoissa on aina se että mulle ainoot sopivat koot löytyy lasten puolelta.
Yllärinä kuitenkin lindeksin naisenpuolelta löyty ihanan värinen neule, (oon hurahtanu mintun vihreesee mun mielestä se vaa näyttää nii hyvältä hopeilla hiuksilla ja päivittyneellä iholla) ja vaikka se oli hiukan iso nii se näytti vaa siltä että olis tarkotuksella. 

lindex 14,90e

Ja tähän loppuun vielä mun yhet uudet rakkaudet !

nelly 52,95e


pusui - Anni