Noniin, päätin sitte alottaa bloggailun en tiiä mitä tästä tulee, ja millon mulla koskaan on aikaa kirjottaa tätä mutta will see ;) Tästä tulee varmaa maailman jäätävin alotus postaus, mutta olkoon.
Eli kirjottelen nyt töissä kun ei oo aamuun asiakkaita. Ennen töitä kävin katastamassa hullut päivät, tällästä tarttu mukaan :
zoey m, perustoppi 6,90e
niken toppi 19,90e
lumenen valokynä 2-pack 16,90e
Pahoittelen kaikille meikin ja hiusten puolesta, oon nii unikeko etten jaksa meikata aamusin.
Tarkoitushan tuolta hulluilta päiviltä oli löytää neuleita ja muuta lämpimiä talvi/syys vaatteita mutta kuinkas kävikään. Noi valokynät oli jo kyllä ostoslistassa mutta toppeja en olis kaivannu yhtää lisää mutta minkäs teet. Oon muutenki tosi nuuka noitten neuleitten kanssa koska mun mielestä ne näyttää monella lähinnä joltai teltalta tai mummonkutomalta paidalta.
Pari päivää sitten kuitenkin kun olin hakemassa mun tulevaa(?) talvitakkia postista päätin et laitan vähä vähemmän päälle ja puen sitte uuden takin heti päälle, mutta posti oli kiinni joten jouduin malmin vaatekaupoista (lindex, kappahal, seppälä) löytämään jotain lämmintä mun päälle, noh ongelma noissa kaupoissa on aina se että mulle ainoot sopivat koot löytyy lasten puolelta.
Yllärinä kuitenkin lindeksin naisenpuolelta löyty ihanan värinen neule, (oon hurahtanu mintun vihreesee mun mielestä se vaa näyttää nii hyvältä hopeilla hiuksilla ja päivittyneellä iholla) ja vaikka se oli hiukan iso nii se näytti vaa siltä että olis tarkotuksella.
lindex 14,90e
Ja tähän loppuun vielä mun yhet uudet rakkaudet !
nelly 52,95e
pusui - Anni