Ja en tiiä pitäiskö mun joka postaus alottaa ihmettelemäl tota sivun latausten määrää... :D mut wow en tienny et noi paljo ihmisiä kiinnostaa stalkata mun elämää.
Mulla on niii huono muisti mitä oon tehny tässä parin viikon sisällä joten kuvien perusteella mitä puhelimesta löytyy nii mennnää :D
alotetaa vaikka Jay Lumenista ja "halloweenista" jota taidettii vahingossa juhlia viikkoa etukäteen Rosan kanssa :D
Eli oltiii tilattu Rosan kanssa tommoset nallukka jääkarhu asut kiiinasta :D makso joku 29e ? ehkä :D Mun mielest noi oli super söpöt ja nii aika monen muunki mielestä.... ainaki sen perusteella ku sukupuolesta riippumatta tultiin silittelemään joka puolelta :D ehkä senkin takia huomiota herättävä kun ei ketään muu ollu pukeutunu :DD eiku tais siel olla yks lumikki
Alina <3
Oli hyvä ilta kaikesta draamasta huolimatta. Ja olotkin sen mukaiset.. heh
Oli muute ehkä maailman jäätävimmät/ kauheimmat kuvat tuolla sivuilla musta ja rosasta :D
Sitte vähä rauhallisempaa tarinaa :D eli pääsin Patrick Cameronin nuttura koulutukseen :D oli ihan kiva vaikka en kokenut loppujen lopuks kauheesti hyötyä siitä :D sillä kampaukset oli hmm aika suttusia, rentoja ja aika perusjuttuja. Mutta toisaalta just nyt muodissa. Noora tuli mulle malliks ja toteutettiin hänelle siis neljä nuttura kampausta.
Ja tosta Patrickista vielä (kun oletan että suurin osa ei välttämättä tiedä) hän on siis semone guru ketä vääntäää neljä hääkampausta puoleen tuntiin... ja on tosi huippusuosittu kampaaja.
Siinä sitten kuvia, okei toi ensimmäinen ei oo varsinaisesti kampaus, siinä vaan harjoteltiin tota punomis teknikkaa jota voi käyttää letityksen sijaan. Näissä kampauksissa ei siis mitään pohjatyötä alle.
ja tähän liittyen olin itekkin yks päivä kampausmallina jossa tehtiin mulle tosi isoa ja näyttävää nuttura kampausta. Mun koko tukka mm. krepattiin tonne alle ja sitte alettiin siitä työstämään
Ja jooo no olihan se kiva mutta kun emmä ikinä osaa pitää hiuksia kiinni varsinkaan perjantaina ja parin apinan painostuksen alla sorruin ja avasin tukan :D
eikö olla ihania, minä ja miran pikkusisko Taru jonka meikkasin saman lailla kun olin itteni meikannu.
Pakko laittaa viel yks kuva noi lasit päässä :D ne oli siis mulla ainakin miralla päässä? mutta valokuvia kun otti nii heijasti nii pahasti ja näytti iha oudolta :D
Mira ja Tea
sitte siitä parit juotuamme jotenki sitä innostu ja
otettiin taksi Miran ja -sori en muista sun nimeä- kanssa Tillikkaan.....
Rosa murunenkin saapu sitte sinne paikalle. Ja olihan sielä niitä muitakin ystäviä, toine toistaa paremmassa kunnossa :D en kyllä sano että itekkää sieltä selvimmästä päästä...
väliii sitte tämmmöne virnistys kuva, veikkaan että tässäki oon lähössä jonnekki bailaamaan mutta ei mitää muisti kuvia minne :D
ja tässä sitte olin myös lähössä, mutta virtaloppu kesken, mutta ei se sitte loppujen lopuks ees haitannu. Kyllä meni tääki ilta myöhäseks
käytiin mm. pummimassa Ronin kanssa maito jostai 50v synttäreiltä kun Rosa tuli jostai naamiaisista, jonne munki ois pitäny mennä, kahvilikööri mukanaaan.
lupaan tää jää tän blogin ainooks maisema kuvaks :D mutta oli va pakko ottaa kuva ku oli nii sumusta ettei nähny eteensä..
kävin laitattaa muuten ripset, musta aivan ihanat ! ei kyllä pääse täs kuvas oikeuksiinsa :D Mulla tuskin kestää kauaa :D koska oon semmone että käytän ripsiväriä noihin päälle ja liimaan viellä tekoripsiä noitten päälle ku haluuun aina överi ripset :D
Seppälästä löyty muuten yhet uudet kivat :D kaisaniemestä naamiaiskaupasta yleensä joutuu lähtee hakemaan jos haluaa iha täydelliset mutta kyllä nääkin kelpaa
Mulla ei oo muute mitän hajua onko näissä postauksissa jotain rajaa että kuinka paljon saa laittaa kuvia/ kuinka pitkä tästä voi tulla :D mutta will see kirjotan nii paljon ku mahtuu :D
Oon muute pitäny ruokapäivä kirjaa, eli oon koittanu kuvata mun ruuat joka päivä ja tältä lähinnä on näyttäny..
Toki pienii repsahduksia on ollut :D huomasin kuitenki et syön aika vähän per päivä :D
tän päivän repsahdus....
china man <3
ja paripäivää sitte käytiin Rosan ja Vilman kanssa Amarillossa..
Ollaa nyt pari kertaa otettu toi sama annos ja aina yhtä hyvää :D nyt otettiin kyllä yks annos Rosan kanssa puoliks koska noi on iha törky isoja... maha halkee
Seuraava vaihe, mun uus tukka !! love it ! mulla siis tuli ongelma kun mun tyvi ei enää taittunu hopeesee vaa jäi keltaseks, en tiiä mistä syy, kaua menny iha hyvin, mutta myöskää ei ollu hyvä kun kolme eri asiakasta jo kysy onko mulla peruukki..... että sen puoleen tälle oli todellakin tehtävä jotain.. sain mä tän laittamalla hyvin kun olin lähössä ulos tai bailaamaan mutta arkisin en todellakaan jaksa tukan takia herätä tuntia aikasemmin..
laitettiin mulle siis tumma tyvi ja tummia raitoja koko pää täyteen, jatkossa helppo sitte ottaa vaan kahden väristä tyviraitaa pää täyteen, käy helpommin.
Joo ja en IKINÄ pidä tukkaa noin eli ihan sliibattu ja niii suoristettu kun voi joten vähä outo mutta tosta näkee väriä vähän :D alla sitte omanlaisempi viimestely...
ja meikit ja rusketus naamassa <3
tykkään tästä niii hirveesti ja otin tän heti iha omakseni, kuitenkin kun kauan ollu tositositosi vaalee toi tuntu jotenki liian tummalta ^^siis viellä noissa ylemmissäkin kuvissa :D joten laitettiin viellä Rosan kanssa eilen vähän lisää vaaleita raitoja mm. kasvojen viereen jossa oli tumma tyvi :D joka häiritsi mua :D pienten korjailuiden jälkeen tää on nyt T Ä Y D E L L I N E N
varmaanki parhaat hiukset mitä mulla on ikinä ollu päässä.
minä ja Rosa foliot päässä :D
oli pakko sotkea ku lupasin Rosalle ettei nää lähe minnekkää eteepäi :D
Kyllä me kolme tuntia laitettii meijän tukkia, Rosan päässä oli vähä isompi työ, Siitäki tuli nyt blondimpi, pidennykset pois, raidotus,kuivaus,pidennysket takas päähän kun mulla laitetttin vaan noita vaaleita raitoja vähän päälle.
Sitte eile tosiaa siitä lähettiin sitte ulos.. käymään yhillä .. ja kuinkas kävikään
jooo tupla/tripla drinkit ei oo ehkä maailman paras idea :D
Loppu illan kuvia en ees kehtaa julkasta..... :D kännykäki katos ja kaikkee muuta hubaa :D onneks löyty kaverin autosta.. siitä ei sitte sen enempää
Pakko vielä esitellä mun uusia shoppailuja.. oon harakka
ihan uskomattoman upee mekko spiritstoren alesta :D laitoin ton valkosen säärystimen tonne sisää että näkee vähä paremmin miten toi selkä tuolla menee.. pääseekin sit heti ens vklp käyttöön ! kun pitkästä aikaa bailaamaan korkkarit jalassa ja mekko päällä :D en ees muista millo viimeks ollu niin..
Sitte korvikset Gina Tricotista, oon ihaillu varmaa kolme kuukautta näitä Rosalla katkerana (sillä oli nää sillo valkosena), sitte viime viikolla saan puhelun jossa se hehkuttaa että noit on tullu mustina :D joo nää oli vaa pakko saaada....
Sitte toinen Rosalta matkittu hanke :D ei siitä sen enempää... noi on vaaa niii upeet kanssa. vähä jouduin olkaimia kutistamaa mutta muuten täydelliset <3
ja sitte viellä saatiin Wellalta joululahjaks tommoset Sp uudet iha mielettömän tuoksuset hoito seerumit/öljyt. Toi on mun mielestä kevyin öljy mitä oon tukkaan kokeillu, ja paras tekee ihanan sileeks ja kiiltävät kuitenkin yhtään latistamatta hiusta ja toi tuoksuu oikeesti iha mielettömälle :D
Hmmm aika tosi sekavaha tästä postauksesta taas sitte tuli :D koittakaa kestää, mua väsyttää ja mulla on krapula... tekosyitä mutta ainaki sain postattuu
Nyt on pakko lopettaa en jaksa kuitenkaa koko päivää tähäkää tuhlaa :D Kirjotan taas sitte joskus :D ja sori noista hymiöistä joka väliin ja väärinkirjotuksesta ja muusta mukavasta :D tästä tuli vaa nii pitkä etten jaksa lukee tätä läpi. Olkoot sekava, nii oon mäki
puzuiii xxxxxx - Anni





